loading...
music
عباس پاکسرشت بازدید : 270 یکشنبه 21 اسفند 1390 نظرات (1)

سلام دوستان عزیز و قدیمی! حالتون خوبه؟ خوشین؟ چه خبرا؟میدونم دیگه خیلیاتون ازین وبلاگ نا امید شدین و دیگه سر نمیزنین که البته خب حقم دارین! من تو این مدت که اصلا وبو آپدیت نکردم بیشتر توی فروم شاینا جونم فعالیت میکردم که لینکشو تو آخرین پستم گذاشته بودم ولی این آخرا دیگه فرومم وقت نکردم برم از بس که کار و درس رو سرم ریخته بود  خلاصه دلم کلی واستون تنگ شد ولی سعی میکردم تو این مدت بیام بلاگفا و نظراتتونو تایید کنم. حالا دیگه بگذریم...

خب برم سراغ این آپی که بعد از ماه ها اومدم انجام بدم. که البته ممکنه برای خیلیاتون تکراری باشه از وبای دوستای گلم دانلود کرده باشین ولی امروز فقط اومدم که سینگل جدید آدام (‌‌‌‌‌‌Better Than I Know Myself) رو واستون واسه دانلود بذارم. خیلی خیلی قشنگه و تا چند روز دیگه هم که موزیک ویدئوش میاد بیرون!  بهتون قول میدم که هروقت موزیک ویدئوش اومد سریع بیام واستون آپ کنم  حالا بفرمایین اینم این آهنگی که بیش از یک سال واسش صبر کردیم و چشمه ای از آلبوم جدید آدامه که دقیقا اول عید نوروز ما ریلیس میشه! دمت گرم آدام جونم 

37183594320385561593.jpg

 

                                                                                        BETTER THAN I KNOW MYSELF


برچسب‌ها: Better than I know myselfAdams new single
+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و دوم دی 1390ساعت 17:7  توسط دلارام   |  7 نظر

سلام دوستان خوفم چیکارا میکنین؟ چه خفرا؟ تابستون چطور پیش میره؟ واسه من که افتضاحه چون باید هفته ای سه روز ساعت ۷ صبح پاشم برم مدرسه! خیلی مسخرست که تابستونم باید بدرسیم و خر بزنیم!

خب حالا ازین حرفا که بگذریم باید بریم سراع آپ امروزمون که البته طبق معمول من نتونستم به قولم عمل کنم و بازم خیلی دیر دارم آپ میکنم و الان دقیقا این شکلیم:  حلالم کنین!

امروز یه ویدئو دیگه آپ کردم که به نظر خودم جالبه. مربوط به برنامه ی Jingle ball 2009 هستش که خیلی از خواننده ها از جمله آدام اونجا اجرا داشتن! البته من نمیخوام اجراشو بذارما! این یه فیلمه که با دوربین دستی گرفته شده و تقریبا میشه گفت مربوط به پشت صحنه ست (ولی پشت صحنه نیستا!) تو این فیلم آدام با کوتوله ای به نام جاستین بیبر روبرو میشه!! من فک میکردم اینا از هم خوششون نمیاد ولی این ویدئو احتمالا مال قبل از این قضیه ست!  اونتو آدام و جاستین حرکتی به نام hand shake با هم انجام میدن که البته من نمیدونم به چه دردی میخوره!!!

حالا دوتا عکسم ازش میذارم ببینید ، جاستین بیبر خیلی در مقابل آدام ضایع ست

o79fb4f8b979c76a4017d9c76002005fa.jpg

اینم یکی دیگه: 

o3d6a102ac4563fa405ef4552a89a18a3.jpg

خب اینم لینک دانلودش:

   DOWNLOAD

راستی بچه ها یه خرده بیشتر به فروم ما سر بزنین، خیلی باحاله

                                     آدرس فروم

خب بچه ها من دیگه فعلا دارم میرم قربون همه ی گلمبرتای گل

فعلا بابای! 

+ نوشته شده در  پنجشنبه شانزدهم تیر 1390ساعت 0:56  توسط دلارام   |  69 نظر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام! حالتون خوفه؟ چطورین؟ چیکارا میکنین؟ امتحاناتون تموم شد؟ من بالاخره بعد از ۱۰۰۰ سال آپ کردم خودم میدونم خیلی دیر آپ کردم! امیدوارم به بزرگی خودتون منو ببخشین همش میومدین میگفتین که من کجا رفتم؟! ولی بچه ها من بعد از عید اینقد درس و امتحان رو سرم ریخته بود که اصلا وقت نمیکردم آپ کنم بعدشم که امتحانا شروع شد، دیگه خودتون میدونین! تو این مدت شما همش آپای خوشمل میکردین ولی من اصلا نتونستم بهتون سر بزنم، ببخشین. ازین زودتر آپ میکنم و میام پیشتون

خب حالا برسیم به آپ امروزمون! خب امروز یه ویدئوی خیلی زیبا از دوران Pre-Idol آدام واستون آپ کردم که واقعا زیباست. اسم آهنگش که البته توی تئاتر هم اجراش کرده Is anybody listening هستش. یعنی این اجرای آدام فوق العاده زیباست. خیلی با احساسه و کنترل صداش عالیه. انگار واقعا آدام از همون موقع یه خواننده ی باتجربه بوده!

اینم یه عکس ازین اجرا:

PDVD_073.jpg

اینم یکی دیگه:

PDVD_091.jpg

اینم لینکش که از مدیافایر آپ کردم! میدونستین که مدیافایر دوباره باز شده؟! امیدوارم دیگه دوباره فیلش نکنن! شما اینو دانلود کنین، منم فعلا برم

?Is Anybody Listening

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه بیست و پنجم خرداد 1390ساعت 23:36  توسط دلارام   |  59 نظر

سلام خوبین گلمبرتی ها؟ عید بهتون خوش گذشت؟ دیدین تعطیلات چقدر زود گذشت و تموم شد؟دوباره باید بشینیم خونه خر بزنیم ولی خب دیگه چیکار کنیم

خب... من میدونم این دفعه دیگه واقعا دیر برگشتمالبته تو عید که اصلا خونه نبودم و نمیتونستم بیام نت. ولی خیلی خوشحالم که برگشتم آپ امشبم خیلی کوچولوئه. ببخشید دیگه ولی قول میدم جبران کنم

چند وقت پیش داشتم تو اینترنت میگشتم و عکسای آدامو میدیدم، رفتم توی یه سایت فشن و مد آمریکایی، دیدم کلی راجع به آدام نوشته توی یه قسمتش آدامو از نظر تیپ های مختلفش مقایسه کرده بود و عکسای مختلف و زیباش رو کنارهم گذاشته بود. منم میخوام این عکسارو واستون بذارم. البته همشو دیدین ولی خب قشنگن دیگه!

اینجا آرایش چشم های مختلف آدامو با هم مقایسه کرده تو سمت چپیه که اصلا آرایش نداره، تو وسطی هم سایه اشو مدل اسموکی زده(!) آخری هم که خط چشم عادی

Eye-Makeup.jpg

 

 

تو این عکس آدامو از نظر رنگ مو و هایلایتش مقایسه کرده. مثلا تو یکی هایلایت سبز و آبی داره، تو یکی آبی خالی(هایلایت) و تو آخری هم مشکی خالص(نوشته بود:jet-black ) وای من عاشق این عکساشم

Hair-Color.jpg

تو عکس بعدیش تو نظرسنجیش پرسیده بود که کدومhairstyle آدام hot تره؟ و مردم بیشتر به مدل موی سمت راستی رای داده بودن.(البته من هر سه تا مدل موشو دوست دارما بچم در همه حالت خوشگله)

Hairstyle.jpg

اینجا هم دقیق دقیق متوجه نشدم ولی فکر کنم داره مدل لباساشو مقایسه میکنه! نوشته بود "spikes" ! اگه شما فهمیدین بهم بگین

Spikes.jpg

تو آخری هم داره مدل موهاشو از نظر نحوه ی گذاشتنشون مقایسه میکنه مثلا تو یکی مو داده عقب، تو یکی کج گذاشته و ... تو این بیشترین رای رو مدل سمت چپی آورد

Sculpted.jpg

خب دیگه این آپم فعلا تمومید. من با آپ های بهتری برمیگردم بچه ها و زودتر میام قول میدم ولی امیدوارم از این آپم هم خوشتون اومده باشه هر چند که خیلی کوچیک بود. خب پس تا آپ بعدی فعلا بای بچه ها نظرم بدین

 

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفدهم فروردین 1390ساعت 1:57  توسط دلارام   |  71 نظر

سلللللللللللللللللللللوم! خوفین؟ اومدم باز براتون عکسای خوشمل از آدام خوشملمون بذارم همینجوری هرچی عکس خوشم بیاد میذارم تا حال کنین تو ادامه ی مطلب هم لینک دانلود آهنگ ّIf I had U و چند تا عکس آدام با تامی رو گذاشتم آخه بچه ها در خواست کرده بودن بریم عکسارو ببینیم:

وای آدام چه جیگر شدی(البته بودیا)

American_Idols_06.jpg

ایناهم چند تا عکس با آلیسون جون خوشگله و کریس آلن مزخرف:

American_Idols_01.jpg

American_Idols_02.jpg

قیافه ی کریس چه ضایعس

American_Idols_03.jpg

میگم این دختره دیگه کیه؟؟ چقدرم بی ریخته آدام بازم؟! مگه بهم قول ندادی دیگه ازین کارا نکنی؟!

3.jpg

من خیلی این عکسای آدامو دوست دارم:

normal_1.jpg

وای چه نگاهی...

normal_10.jpg

normal_11.jpg

وای چه خنده ای

21.jpg

normal_22.jpg

اینم چندتا عکس خوچمل از آدام تو برنامه ی لری کینگ! البته این تو پشت صحنشه

Image15.jpg

اییییییییییییییییییییی بازم کریس میمون

Image16.jpg

قربون هیکل رشیدت

Image8.jpg

آدام در استودیوی ضبط آهنگ: عشق جیغاشم

03-Adam-Lambert-studio_l.jpg

خودکارو نکن تو دهنت بچه! میکروب داره

06-Adam-Lambert-studio_l.jpg

من عاشق این تیکه ام اینجا زندگیش عوض شد:

1_301407332l.jpg

و دو سه تا والپیپر خوشگل از آدامی:

3f2aec0993ec.jpg

ببخشید این یه خرده کوچیکه اگه بزرگتر میذاشتم وبم میترکید

normal_1269258132.jpg

این یکی هم خیلی باحاله

9.jpg

حالا بچه ها برین ادامه مطلب! چند تا عکس از آدام و تامی ولینک دانلود آهنگ IIHY رو گذاشتم که البته حتما همتون گوش کردین ولی امیدوارم اونی که درخواست کرده بود دانلودش کنه یه چیزایی هم نوشتما حتما برین باشه؟ (نظر هم فراموش نشه!)

 

 

 

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یکشنبه پانزدهم اسفند 1389ساعت 19:42  توسط دلارام   |  101 نظر

دوباره سلام  حالا میخوام لینک دانلود ورژن استودیویی آهنگ One از آدامو بذارم خودم که عاشق این آهنگشم البته چند تا عکسم دوباره واستون میذارم که حال کنین

دانلود آهنگ One

 اینم چندتا عکس خوشمل از این اجرای خوشمل

normal_0_%2812%29.jpg

آخه چه قدر اینجا صاف وساده ست!

normal_0_%2813%29.jpg

normal_0_%285%29.jpg

normal_0_%287%29.jpg

به نظر من اینجا باید به جای دنی گوکی آلیسون می ایستاد

normal_0_%288%29.jpg

اینجا هم که آدام رفته بود به شهرش سن دیگو اما متاسفانه من این برنامه رو از دست دادم ونتونستم ببینم ولی امیدوارم جمعه تکرارشو ببینم

normal_0_%2811%29.jpg

خب بچه ها اینم از آپ این دفعه ام ببخشید که عکسارو کوچیک گذاشتم آخه قالبم خراب میشه ولی سیوشون کنین بزرگ میشن! نگران نباشین راستی آهنگه رو هم دانلود کنین خیلی توپه تا آپ بعدی بای بای

+ نوشته شده در  چهارشنبه یازدهم اسفند 1389ساعت 22:27  توسط دلارام   |  63 نظر

سلام بچه ها چطورین؟؟ 

اول از همه تولد سارا جونمو بهش تبریک میگم

بچه ها امروز میخوام به سفارش سهیل جون اول یه سری عکس از آدام تو برنامه ی AOL بذارم حالا شاید بعضیاشو ندیده باشین! خب بریم سراغ عکسا:

1.jpg

 

10.jpg

11.jpg

12.jpg

اینا خیلی باحاله

13.jpg

14.jpg

17.jpg

من عاشق این عکساشم خیلی ژستاش قشنگه

18.jpg

19.jpg

2.jpg

داری به من لبخند میزنی عزیزم؟

20.jpg

5.jpg

وای چرا اینجوری به من زل زدی؟؟!! میترسما

3.jpg

آها حالا شد!

7.jpg

adam-lambert-aol-sessions-plus-dvd-e7a1f.jpg

خب این سری از عکسا تمومید امیدوارم خوشتون اومده باشه فقط نظر هم بدینا

+ نوشته شده در  چهارشنبه یازدهم اسفند 1389ساعت 21:51  توسط دلارام   |  19 نظر

سلام بچه ها!!!!! من امشب اومدم دوباره آپ کنم ولی زیاد نیست آخه باید درس بخونم خسته شدم اینقدر که درس خوندم فقط خدا کنه امتحان فردامو خوب بدم امشب فقط میتونم چند تا عکس خوشگل از آدام واستون بذارم. دیگه به بزرگی خودتون ببخشین

این عکسو ببینین واقعا آدمو هیپنوتیزم میکنه اصلا آرایشم نکرده! البته آدام من همه جوره خوشتیپه

normal_1073458-29592I19163.jpg

normal_r94ktv.jpg

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

adam_lambert.jpg

normal_adam_lambert_2.jpg

adam_lambert_4.jpg

یه تعارف به ما هم بزنی بد نیستا!

adam_lambert_5.jpg

normal_adam_lambert_8.jpg

خب بچه ها اینم از آپ امروز نظر یادتون نره فعلا بابای

 

+ نوشته شده در  سه شنبه سوم اسفند 1389ساعت 22:34  توسط دلارام   |  39 نظر

سلام چطورین بچه ها؟ من برگشتم دوباره!!! امروز بچه ها ورژن استودیویی آهنگ feeling good از آدامو واستون آپ کردم که تو ی استودیو ی امریکن آیدل ضبط شده و کیفیتش بالاست و با اجرای زنده اش یه خرده فرق میکنه ! خیلی خوشمله حتما دانلود کنین اینم لینک دانلودش:

لینک دانلود آهنگ Feeling good

اینم یه چند تا عکس از اجرای feeling good :

normal_0.jpg

normal_0_%2813%29.jpg

normal_0_%2814%29.jpg

normal_0_%289%29.jpg

این هم عکسی از پشت صحنه ش!

normal_0_%282%29.jpg

چه خوشتیپ

normal_0_%283%29.jpg

اینم یه عکس دسته جمعی از همین مرحله(تاپ 5 ):

normal_0_%288%29.jpg

خب بچه ها اینم از این آپم! بچه ها عکسارو تو این وب چون قالبش بهم میریزه مجبور شدم عکسارو این سایزی بذارم ولی فکر کنم سیو کنین بزرگ میشه خب دیگه بچه ها من رفتم فقط نظر یادتون نره ها

                                             

 

 

+ نوشته شده در  یکشنبه یکم اسفند 1389ساعت 21:17  توسط دلارام   |  15 نظر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بچه ها خوفین؟ من برگشتم با چندتا عکس ناناز از آدام دیگه زیاد حرف نمیزنم! برین عکسارو ببینین ولی نظر یادتون نره ها

(البته عکساش زیاد جدید نیستنا)

این عکسا مربوط به top 13 امریکن آیدله! آدام خیلی بامزست

0.jpg

آخخخخخخییی! من الکسیسم خیلی دوست دارم

0_%282%29.jpg

مگانم دوست دارم!

0_%283%29.jpg

آه خدای من!

0_%284%29.jpg

وای قیافشو ببینین چه جیگره

0_%286%29.jpg

اینا هم عکسای مورد علاقمه

0_%283%29.jpg

وای ببینین اینجا چقدر خوشگل و معصوم شده

0_%287%29.jpg

Image1.jpg

0_%282%29.jpg

0_%283%29.jpg

0_%284%29.jpg

0_%287%29.jpg

0_%288%29.jpg

0_%289%29.jpg

بچه ها فعلا دیگه وقت ندارم ببخشید که این آپم خیلی کم بود احتمالا تا دو سه روز دیگه دوباره آپ میکنم. فقط نظر یادتون نره امیدوارم خوشتون اومده باشه فعلا بای بای عزیزان

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 50
  • بازدید کلی : 2,110